Контактний телефон
в Дніпропетровську та в інших містах
  • +7 (495) 639-93-00
    8 800 і з мобільних безкоштовно8 (800) 333-03-10
  • +7 (812) 424-79-70
    8 800 і з мобільних безкоштовно8 (800) 333-03-10
  • +7 (343) 339-47-71
    8 800 і з мобільних безкоштовно8 (800) 333-03-10
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 і з мобільних безкоштовно+7 (831) 261-38-00
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 і з мобільних безкоштовно+7 (3452) 69-21-95
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 і з мобільних безкоштовно+7 (8612) 38-85-11
  • +7 (3472) 24-24-19
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 і з мобільних безкоштовно+7 (4822) 39-54-03
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 і з мобільних безкоштовно+7 (3512) 20-54-09
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 і з мобільних безкоштовно+7 (4862) 22-20-19
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 і з мобільних безкоштовно+7 (3822) 70-03-03
  • +7 (727) 350-56-20
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 і з мобільних безкоштовно+7 (4842) 20-07-44
  • +38 (056) 790-91-90
  • +38 (044) 237-71-11
  • +38 (057) 728-53-24
  • +38 (048) 734-41-73
  • +38 (032) 253-01-10
  • +49 (208) 205-83-073

Новини

змінити період

Нікелевий каталізатор для паливного відсіку японського вантажівки

Паливо і технології його виробництва по праву вважаються найперспективнішим напрямом в сучасному світі. Адже альтернативні джерела живлення, які не забруднюють навколишнє середовище і мають високий коефіцієнт корисної дії — це наше майбутнє. Японські вчені останнім часом дуже активно беруть участь в подібних розробках. Їх новим винаходом став новий вантажівка з абсолютно незвичайною паливною системою. Прототип такої техніки було представлено широкому колу зацікавлених осіб в виставковому залі Tokyo Motor Show. Уже зараз винахід викликало масу обговорень і привернуло до себе підвищену увагу.

Джерелом палива для такого агрегату служить система, що працює за принципом водневих батарей. Стандартним доповненням до вивільняє енергію водневої реакції служить платина. Такий дорогий допоміжний елемент виконує роль потужного каталізатора і прискорює перебіг основного взаємодії. Принциповою відмінністю нових паливних елементів японського походження є заміна рідкісною і дорогою платини дешевшим нікелем або кобальтом. Нікелевий замінник проявляє таку ж корозійну стійкість при взаємодії з їдким складом електроліту, але з огляду на більш низьку ціну, значно здешевлює всю конструкцію. Паливом в даному вантажному автомобілі служить особлива рідка субстанція, під назвою гідразингідрат. Завдяки рідкого стану особлива речовина полегшує заправний процес, але забезпечує ту ж працездатність автомобіля, що і газоподібний водень. Для запобігання непередбачених ситуацій вантажна машина оснащена додатковим блоком електричного типу. Такий різновид генератора при непередбачених ситуаціях в шляху зможе замінити унікальний паливний елемент.

Привабливий зовнішній вигляд нового автомобіля і його незвичайна паливна система стали запорукою успіху прототипу в виставковому залі. Зараз машина пройшла комплекс попередніх випробувань і готується до потокового випуску. Крім незвичайного джерела живлення дане чудо техніки відрізняє стандартне японське якість і висока ступінь безпеки. Тому вчені пророкують новому представнику вантажного машинобудування велику популярність і довге майбутнє. До речі відмова від дорогого каталізатора і заміна його нікелем ще більш підвищить конкурентну здатність автомобіля, пов'язану зі зниженням собівартості вантажівки.

Дивитися всі новини
Передзвонимо за 30 секунд.
Безкоштовно!
Зворотний дзвінок