Контактний телефон
в Дніпропетровську та в інших містах
  • +7 (495) 639-93-00
    8 800 і з мобільних безкоштовно8 (800) 333-03-10
  • +7 (812) 424-79-70
    8 800 і з мобільних безкоштовно8 (800) 333-03-10
  • +7 (343) 339-47-71
    8 800 і з мобільних безкоштовно8 (800) 333-03-10
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 і з мобільних безкоштовно+7 (831) 261-38-00
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 і з мобільних безкоштовно+7 (3452) 69-21-95
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 і з мобільних безкоштовно+7 (8612) 38-85-11
  • +7 (3472) 24-24-19
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 і з мобільних безкоштовно+7 (4822) 39-54-03
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 і з мобільних безкоштовно+7 (3512) 20-54-09
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 і з мобільних безкоштовно+7 (4862) 22-20-19
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 і з мобільних безкоштовно+7 (3822) 70-03-03
  • +7 (727) 350-56-20
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 і з мобільних безкоштовно+7 (4842) 20-07-44
  • +38 (056) 790-91-90
  • +38 (044) 237-71-11
  • +38 (057) 728-53-24
  • +38 (048) 734-41-73
  • +38 (032) 253-01-10
  • +49 (203) 393-451-60

Новини

змінити період

Металурги піднімають ціни

Виживає сильніший — цим принципом, по всій видимості, вирішили слідувати російські металурги. Вносячи свій внесок в інфляцію РФ, вони говорять про зліт цін. Вартість прокату на внутрішньому ринку зросте на 15−30%. Про це сумний факт вже отримали повідомлення виробники автотранспорту і вагонів. У відповідь вони також обіцяють підняти ціни на свою продукцію на 15−20%.

Цього року вартість металопрокату для вагонобудівників зросла на 26−28%. Додаючи обіцяне подорожчання, зростання складе вже 35%. При цьому видимих ​​причин для подібного зльоту немає. За річними показниками сировина впало в ціні, та й транспортні витрати на колишньому рівні. Підсумком невиправданого подорожчання може стати зупинка вагонобудівній галузі, і без того перебуває в критичному стані. Збільшення вартості вагонів позначиться на вартості перевезень.

Повідомлення про зростання вартості з початку 2015 року певних видів металопрокату в середньому на 15% були розіслані в листопаді. Про зростання цін на свою продукцію повідомили ММК, «Северсталь», НЛМК і інші металургійні компанії. При цьому подальше підвищення вже не перше. У листопаді та грудні ціни підвищилися на 15−20%. На думку керівника «Infoline-Аналітики», Михайла Бурмістрова, на стан справ вплинуло зниження вартості металу. На зовнішньому ринку вона знизилася на 15−20% за останнє півріччя. Василь Варенов, глава «Об'єднання вагонобудівників», вважає, що назріла необхідність подачі скарги в Федеральну Антимонопольну Службу Р. Ф. Представники ФАС відмовилися коментувати ситуацію. А представники НЛМК заявляють, що довгострокових контрактів з фіксованою вартістю у компанії з вагонобудівниками немає. При отриманні запиту пропозицію йде відповідно до поточного прайс-листом.

Представники авто-концернів — як і вагонобудівники — вже зіткнулися з новим прайсом. В середньому авто-лист виросте в ціні на 30%. ММК і «Северсталь» на сьогодні є основними джерелами поставок для автомобільної промисловості. Настільки стрімке зростання цін згубно позначиться на галузі. І без прийдешнього подорожчання за січень-листопад 2014 року продажі автомобілів в Росії знизилися на 11,6%. В результаті подорожчання вихідної сировини вартість автомобілів збільшиться на 15−20%.

Спільна робота автопрому і металургів ведеться за формулою вартості, узгоджено понад 4х років тому. У неї включені динаміка цін на сировину, експортна вартість продукції і макроекономічні компоненти.

Дивитися всі новини
Передзвонимо за 30 секунд.
Безкоштовно!
Зворотний дзвінок