Контактний телефон
в Дніпропетровську та в інших містах
  • +7 (495) 639-93-00
    8 800 і з мобільних безкоштовно8 (800) 333-03-10
  • +7 (812) 424-79-70
    8 800 і з мобільних безкоштовно8 (800) 333-03-10
  • +7 (343) 339-47-71
    8 800 і з мобільних безкоштовно8 (800) 333-03-10
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 і з мобільних безкоштовно+7 (831) 261-38-00
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 і з мобільних безкоштовно+7 (3452) 69-21-95
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 і з мобільних безкоштовно+7 (8612) 38-85-11
  • +7 (3472) 24-24-19
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 і з мобільних безкоштовно+7 (4822) 39-54-03
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 і з мобільних безкоштовно+7 (3512) 20-54-09
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 і з мобільних безкоштовно+7 (4862) 22-20-19
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 і з мобільних безкоштовно+7 (3822) 70-03-03
  • +7 (727) 350-56-20
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 і з мобільних безкоштовно+7 (4842) 20-07-44
  • +38 (056) 790-91-90
  • +38 (044) 237-71-11
  • +38 (057) 728-53-24
  • +38 (048) 734-41-73
  • +38 (032) 253-01-10
  • +49 (203) 393-451-60

Новини

змінити період

«Норільський нікель» перетворився в «Норнікель»

«Норільський нікель» перетворився в «Норнікель»

«Норільський нікель» прийняв рішення змінити власний бренд. Тепер компанія має назву «Норнікель». Зміни будуть помітні не тільки у найменуванні. Прес-реліз компанії говорить про інший візуалізації та змінених основних елементах платформи бренду. «Норнікель» відтепер дотримується іншої сукупності смислів та ідей, пов’язаних з його діяльністю. Ключові поняття оновленого російського гіганта — «Надія» і «Надійність». Ці слова відображені в абревіатурі «Норнікеля» — подвійна «ПН», залишилася незмінною. «Надійність» включає в себе якість вироблюваних компанією металів. Сюди ж входять базові характеристики використовуваного устаткування і технологічних процесів. Не менш надійним є і професіоналізм працівників «Норнікеля». Що до «Надії", мається на увазі соціальна обов’язковість компанії і дбайливе сприйняття людського капіталу.

Планується використовувати новий бренд «Норнікель» як у зовнішніх, так і внутрішніх комунікаціях компанії. Однак найменування російської компанії як юридичної особи поки залишиться колишнім. У підрозділах «Норнікеля» оновлення стилю планується проводити до 2018 року. Заміна носіїв буде здійснюватися в міру їх природного вибуття.

Володимир Потанін, президент компанії, впевнений, що всі зміни на краще. Вони ще більшою мірою згуртують величезний колектив «Норнікеля». За його словами, новий бренд більше підходить того духу, який панує у колективі. Адже люди, які працюють в компанії відповідальні і надійні. Також президент розраховує на те, що новий бренд підвищить вартість«Норнікеля».

Одночасно із змінами «Норнікель» поповнює власний фонд на 200 млн. USD. В останніх числах червня компанія закупила початкову партію паладію. Дані були надані агентством Bloomberg. Джерела агентства стверджують, що компанія закупила близько 10000 унцій металу. Постачальником став Банк Росії. Джерела стверджують, що угода була укладена навесні. Її вартість при цьому не уточнюється. Деякі джерела стверджують, що компанія планує продовжити закупівлі дорогоцінних металів. Прес-служби російської компанії і Банку Росії коментувати ситуацію відмовилися.

Володимир Потанін ще в 2014 році заявляв про готовність «Норнікеля» придбати частину паладію. У березні 2015 року він повідомив про намір компанії та партнерів створити свій фонд дорогоцінного металу.

Дивитися всі новини
Передзвонимо за 30 секунд.
Безкоштовно!
Зворотний дзвінок