Новини

змінити період

«Русал» очікує підвищення цін

Посилаючись на заяву Владислава Соловйова, є першим заступником генерального директора компанії «Русал», представники прес-служби повідомили про те, що лідер алюмінієвої промисловості не збирається знову запускати зупинені раніше виробництва до тих пір, поки вартість легкого металу не досягне рівня 2500 USD / тонну. Раніше виробництво було заморожено на алюмінієвих підприємствах з високим рівнем витрат, зокрема на Волховському, Богословському, Волгоградському, Уральському і Надвоїцького заводах, і на нігерійському заводі «Alscon». Ще в кінці літа минулого року представники «Русала» говорили про припинення виплавки металу на даних підприємствах — принаймні до тих пір, поки ціна легкого металу не повернеться до позначки 2,4 тис. USD / тонну. Однак наприкінці липня вартість алюмінію на Лондонській біржі не піднімається вище 2020 USD / тонну, що до максимальної позначки 2500 USD / унцію, то її спостерігали в 2011 році.

Зараз «Русал» призводить в дію програму, спрямовану на скорочення неефективних в економічному плані виробничих потужностей. Зокрема, в процесі реалізації даного проекту виплавка алюмінію в минулому році знизилася на 7,6%, склавши 3,857 млн. Тонн щодо 2012 року. У поточному році компанія розраховує опустити планку ще на 9%, до позначки 3,5 млн. Тонн. Збитки «Русала» в минулому році збільшилися в 6 разів відносно 2012 року і склали 3,2 млрд. USD, причиною чого стали негрошові списання, розмір яких склав 1,9 млрд. USD.

Компанія також продовжує впровадження заходів, націлених на посилення споживання легкого металу на внутрішньому ринку. Для цього робота проводиться в декількох напрямках — робота з клієнтами допомагає нарощувати попит, також компанія розширює застосування алюмінію в різних галузях. Ще одне розробляється напрямок передбачає заміщення імпорту, і тут у російського виробника вимальовуються прекрасні перспективи, чому сприяють як економічні, так і політичні чинники. Уряд готовий підтримувати добре розвинені сектора, які, однак, не в змозі проявити свій потенціал через конкуренцію і демпінгу іноземних фірм. Йдеться про таку продукцію, як, наприклад, автомобільні диски, вироблені із сплавів алюмінію, або ж побутові та будівельні профілі. Ці російські товари на даний момент вже нічим не поступаються закордонним аналогам.

Дивитися всі новини