Новини

змінити період

Атомний криголам «Арктика» отримав паротурбінну установку

Атомний криголам «Арктика» отримав паротурбінну установку

Атомний криголам «Арктика» завантажили головним турбогенератором лівого борту. Навантаження здійснювалася фахівцями Балтійського заводу. Він є частиною Об'єднаної суднобудівної корпорації. Криголам є проектом № 22220. В цілому паротурбінна установка складається з двох турбогенераторів. Вона є головною частиною судна.

Завдяки установці відбувається вироблення електроенергії. Таким чином, працюють основні електродвигуни. Крім того, від неї функціонують системи життєзабезпечення криголама. У вересні 2017 року був змонтований турбогенератор правого борту. Зараз занурили обладнання лівого борту.

Криголами даного проекту є універсальними. При цьому вони характеризуються самою високою потужністю в світі. Крім того, вони вважаються найбільш великогабаритними. У довжину криголам досягає 173,3 метра. По ширині він йде 34 метри. Водотоннажність судна становить 33,5 тис. тонн. Такий криголам здатний пробивати лід, товщина якого сягає 3 метрів.

«Арктика» призначений для проведення караванів інших судів в тутешніх краях. Вони транспортують вуглеводневу сировину. Отримують його з родовищ таких півостровів, як Ямальський і Гыданский. Також відбувається видобуток на родовищі на шельфі Карського моря. Поставки здійснюються на азіатсько-тихоокеанські ринки.

На даний момент будується три криголама проекту 22220. Два з них вже спущені на воду. Мова йде про суди «Арктика» і «Сибір». На стапелях розташований ще один криголам — «Урал». У перше плавання «Арктика» відправиться вже в середині наступного року. «Сибір» планують здати в листопаді 2020 року. «Урал» буде готовий за планом до листопада 2021 року. Завдяки проекту, РФ зуміє зайняти лідируючі позиції в Арктиці.

Дивитися всі новини